Turun Sos.Dem. Naisyhdistys 115-vuotta juhlatilaisuus 29.10.2011 Panimoravintola Koulussa

Kuvia

KLIKKAA ITSESI TÄSTÄ KUVAGALLERIAAN

Turun Sos.Dem. Naisyhdistys juhlisti 115-vuotista taipalettaan Panimoravintola Koulun Bellman-salissa lauantaina 29.10.2011. Tilaisuuteen saapui niin nuorempia demareita kuin jo hieman kokeneempiakin demareita yli yhdistysrajojen reilusti yli 70.

Juhlatilaisuudessa saimme kuunnella puheenjohtajamme Hanna-Mari Mäkelän kertomuksia Naisyhdistyksen synnystä ja historiasta. Futura-kuoro nosti riemukkailla lauluilla juhlatunnelman kattoon asti. Illan kutsuvieraana puhujanpönttöön kiipesi peruspalveluministerimme suoraan Arkadianmäeltä, Maria Guzenina-Richardson. Maria muistutti meitä muun muassa tasa-arvosta ja sen eteen tehdystä ja tehtävästä työstä. Nyt meitä naisia tarvitaan politiikassa yhtälailla kuin itsenäisyytemme alkutaipaleellakin.

Tilaisuudessa muistettiin myös neljää pitkäaikaista Naisyhdistyksen jäsentä heidän ansiokkaasta työstään yhdistyksen ja Sosialidemokraattisen liikkeen hyväksi Kalevala koruilla.

Käyhän kurkkaamassa Flickerissä juhlatilaisuudemme kuvagalleriaa. Ehkäpä löydät myös itsesi sieltä.

Lämpimästi kiitoksia kaikille osaanottajille ja muistajille. Delegaatiomme luovutti tilillemme kertyneet muistorahat, joita kertyi yhteensä 1200 euroa, Turun Ensi- ja Turvakodille heidän syyskokouksensa yhteydessä.