Muutoksen tuulet syyskokouksessa

ARKISTO

Turun Sos.dem Naisyhdistyksessä on jo kokoustettu vuoden 2013 syyskokous. Kokous järjestettiin Turun Työväentalolla 3.10. ilta-auringon valaistessa salia. Kokouksen alkuun käytiin Varsinais-Suomen Demarinaisten puheenjohtajan Nelli Baranin alustuksella läpi ajankohtaisia asioita Naisliiton saralta. Tästä Turun Sos.dem Naisyhdistyksen väistyvä puheenjohtaja Hanna-Mari Mäkelä jatkoi sujuvasti keskustelua Naisyhdistyksen asemaan suhteessa puolueeseen ja muihin sidosryhmiin.

Turun Sos.dem Naisyhdistyksen syyskokouksen osaanottajia 2013

Vuoden 2014 johtokuntaan valittiin yksimielisesti uudeksi puheenjohtajaksi Nina Kallio ja hänen aisaparikseen varapuheenjohtajaksi Tuuli Tuomi. Muille johtokunnan paikoille valittiin Hanna-Mari Mäkelä, Sirpa Nypelö, Marja Pirttisalo, Merja Roos, Kirsti Salmi ja Arja Siren toteuttamaan sosiaalidemokraattista vaikutustyötä. Lisäksi kaikki yhdistyksen jäsenet velvoitettiin osallistumaan aktiivisesti niin johtokunnan kokouksiin kuin muihinkin yhdistyksen järjestämiin mielenkiintoisiin tapahtumiin.

Syyskokouksen käsittelyssä olleita asiakirjoja, toinen vuodelta 2013 ja toinen 1931.

Vuonna 2014 Naisyhdistys suuntaa katseensa SDP:n puoluekokoukseen, Europarlamenttivaaleihin ja pikkuhiljaa myös vuoden 2015 eduskuntavaaleihin. Paljon on työtä tehtävänä, mutta tällä porukalla asiat tulevat hoitumaan!

Vastavalitun hallituksen uusia kujeita odotellen!

Turun Sos. dem. Naisyhdistys