Kevätpäivä Piikkiössä 4.5.2014

Kuvia

Piikkiö 4.5.2014 (9)Naisyhdistyksen jäseniä suuntasi melko pilvisenä toukokuun sunnuntaina kulkunsa kohti Piikkiössä sijaitsevaa yhdistyksen kesäkotikiinteistöä. Tai oikeastaan kohti kahta kesäkiinteistöä; Pekkala ja Solbacka.

Aikoinaan kiinteistöillä juoksenteli iloisin askelin niin lapsia kuin heidän vanhempiaan, jolloin tiloja käytettiin kesäkotina lapsiperheille. Kiinteistöt ovat olleet jo vuosikymmeniä yhdistyksen omistuksessa, mutta nyt vähäisen käytön ja hankalan ylläpidon vuoksi siirtyneet kiinteistönvälittäjän myyntilistalle.

Naisyhdistys piipahti siis viimeistä kertaa kutkuttelemassa vanhoja muistojaan sekä nauttimassa keväisen luonnon läheisyydestä ja mukaan pakatun piknik-korin antimista.

Mitä kesäkodille sitten tapahtuukaan, kuka jatkaa vuosikymmenten perinnettä kesäpaikan ylläpitäjänä? Siitäkin varmasti kuulemme tulevan yhdistyshistoriikin valmistumisen myötä. Sitä odotellessa muistelemme historiaa am. kuvien kera…

Teksti ja kuvat: Sirpa Nypelö, yhdistyksen jäsen

Piikkiö 4.5.2014 (3) Piikkiö 4.5.2014 (7) Piikkiö 4.5.2014 (11) Piikkiö 4.5.2014 (10) Piikkiö 4.5.2014 (12) Piikkiö 4.5.2014 (8)